Zvyšte dobu, kterou u vás zákazník
stráví na prodejně
Povzbuďte zákazníky, aby u Vás zůstali déle
Marketingové
výzkumy
Přimět zákazníky, aby k Vám vstoupili je už tak dost komplikované, takže chcete, aby se u Vás opravdu zdrželi co nejdéle. Většina firem chce vědět, " jak prodloužit pobyt zákazníka ", aby se zvýšil prodej.
Doba strávená na prodejně je rozhodující, neboť definuje, jak zákazníci komunikují s vaším brandem. Navštívením všech prostor prodejny a delším pobytem mohou zákazníci objevovat věci, kterých by si za normálních okolností nevšimli a je zde samozřejmě možnost nabídnout extra možnosti.
Nedávná zpráva skutečně ukázala, že existuje silná vazba mezi tím, jak dlouho lidé ve vašem obchodu stráví a výše jejich útraty.
Jak může vůně prodloužit dobu, kterou u Vás zákazník stráví?
Dlouhodobá paměť
Zákazníci zůstávají déle v provoněném prostoru, protože se zde cítí pohodlněji. Průměrná doba setrvání na prodejně se zvýší nejméně o 15 minut, jakmile byla prodejna provoněna příjemnou vůní.
Doba čekání se zdá být kratší, protože vůně může navodit pocit pohodlí a klidu. Spokojenost zákazníků je také zlepšena, protože provonění pozitivně ovlivňuje vnímání zákazníků.
" Pokud se Vám podaří prodloužit dobu strávenou zákazníkem na své prodejně o 1%, pocítíte zvýšení útraty o 1,3%. "