top of page
Vůně jako součást kvalitního brandu
"Vůně má sílu přesvědčit, je silnější než slova, vzhled, emoce nebo vůle.
Přesvědčivá síla vůně nemůže být odmítnuta, vstupuje do nás každým nádechem, naplňuje nás, napomáhá nám. "
Výhody provonění
Vnímání kvality
Zákazníci hodnotí produkty v provoněném prostředí jako kvalitnější.
Zvýšená ochota kupovat
Spotřebitelé mají větší chuť nakupovat.
Zvýšený prodej
Spotřebitelé tráví víc času a utratí více peněz v provoněném prostředí.
Snadnější zapamatování
Spotřebitelé si pamatují voňavé obchody víc než neprovoněné.
Příjemné prostředí
Spotřebitelé mají mnoho pozitivních pocitů v důsledku příjemného aroma.
Značková diferenciace
Vůně nebo smyslový branding je nový a jedinečný marketingový nástroj pro firmy, které chtějí vyniknout z davu!
bottom of page