top of page

Vůně jako součást kvalitního brandu

"Vůně má sílu přesvědčit,  je silnější než slova, vzhled, emoce nebo vůle. 

 

Přesvědčivá síla vůně nemůže být odmítnuta, vstupuje do nás každým nádechem, naplňuje nás, napomáhá nám. "

Výhody provonění

Vnímání kvality

Zákazníci hodnotí produkty v provoněném prostředí jako kvalitnější.

Zvýšená ochota kupovat

Spotřebitelé mají větší chuť nakupovat.

Zvýšený prodej

Spotřebitelé tráví víc času a utratí více peněz v provoněném prostředí.

Snadnější zapamatování

Spotřebitelé si pamatují voňavé obchody víc než neprovoněné.

Příjemné prostředí

Spotřebitelé mají mnoho pozitivních pocitů v důsledku příjemného aroma.

Značková diferenciace

Vůně nebo smyslový branding je nový a jedinečný marketingový nástroj pro firmy, které chtějí vyniknout z davu!

bottom of page